torsdag 3. januar 2013

..Baby vognpose..

 ..Fant oppskrift på denne vognposen til baby i et Allers mamma hadde liggende, og jeg syntes den var så fin. Da min venninne sa hun ventet barn hadde jeg jo en glimrende mulighet til å forsøke meg på denne vognposen.. Er så greit når det er mønster, da føler jeg det går fortere. Her er det strikket hjerter inn i selve posen, og da ble det til at jeg "må bare strikke ett hjerte til" hele tiden, og vips så var posen ferdig.. Men det var uendelig mange tråder å sy inn.. kjedelig! Men resultatet ble bra, synes jeg. Strikket i babymerino..

 ..Overdelen har tre knapper på siden og to oppi i halsen, tilsammen 10 knapper. Knappene viser dårlig på dette bildet..

 ..Her kan man se hjertemønsteret i posen. En "stripe" med hjerter på hver side. Da jeg så oppskiften første gang, tenkte jeg at dette var over min strikkekunnskap, men det var egentlig veldig enkelt når man bare leste oppskriften godt og satte seg inn i det før man begynte å strikke..

 ..Strikket en liten lomme foran med hjetemønster. Det skulle egentlig strikkes en liten kanin som skulle ligge i lommen, men det orket jeg ikke. Blir for lite å strikke og for mye dill for min smak..

..Nærbilde av hjertene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar