onsdag 19. februar 2014

..Islender..


 .. Jeg har lovet kusina mi å strikke genser til henne i 2 år nå, og det har gnaget på samvittigheten min at jeg aldri har fått gjort det. Så i julen handlet jeg garn og satte i gang. 
Denne oppskriften er hentet fra heftet "Til fjells" fra Sandnes garn. Den er strikket i garnet Alfa og på pinne 7, så det gikk fort unna. Tror faktisk jeg skal strikke en til meg selv også, men i andre farger.
Kanskje bruntoner eller blå?..

..Nå er den i hvertfall ferdig og pakket inn. Mamma og pappa komer til
helgen og da får de tatt den med tilbake til Stavanger. Håper hun blir fornøyd..

1 kommentar:

  1. Nydelig genser :) Ville gjerne harr mønsteret da jeg skal strikke julegaver i år :) Sånn genser hadde jeg da jeg var ung, og det er noen år siden :)

    SvarSlett