torsdag 8. november 2012

..grytekluter..

 ..kom over bloggen til olavas.blogspot.com, og ble ganske så inspirert til å begynne å hekle. Og siden hennes har sa mange flotte oppskrifter. Da jeg ikke har heklet så mye før, måtte jeg begynne med det enkle, og da ble det rundt og rundt. Det var jo så enkelt og såå utrolig gøy. Så det blir flere slike, og kanskje noen havner under juletreet i år..

 ..måtte prøve meg på en firkantet gryteklut også. Valgte de samme fargene som i rundingen, slik at det blir et par. Alle gryteklutene er strikket etter oppskrift fra olavas.blogspot.com. Heklet to grytekluter som igjen er heklet sammen. Takker svigermor som ga meg en hel pose med restegarn.

..og her henger mine første grytekluter fint på plass på kjøkkenet. Fargene passer jo perfekt til veggen min... he he.. jeg må seriøst få mannen min til å pusse opp kjøkkenet snart, lever i en boble fra tidlig 80-tallet.. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar